MiContact Center Enterprise
Προσφέρει στις επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους, μια πρωτοποριακή πλατφόρμα αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας που μετατρέπει τα παραδοσιακά Call Centers σε μια μοναδική πολυκαναλική εμπειρία επικοινωνίας για τους πελάτες και συνεργάτες τους, που προσαρμόζεται και αναπτύσσεται ακολουθώντας τους ρυθμούς ανάπτυξης της επιχείρησης.
Οι σύγχρονοι καταναλωτές επιλέγουν κυρίως ψηφιακούς τρόπους επικοινωνίας όπως ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, chat, SMS καθώς και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ανεξάρτητα από το κανάλι που επιλέγουν για να συνεργαστούν μαζί σας, αναμένουν ότι η επικοινωνία θα είναι αξιόπιστη και η εξυπηρέτηση επαγγελματική και συνεπής. Η επιλογή λύσεων πολλαπλών σημείων για κάθε τύπο μέσου εισάγει περιττή πολυπλοκότητα και οδηγεί σε ασυνεπή εξυπηρέτηση.
Το MiContact Centre Enterprise έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους πελάτες σας συνεπείς, ποιοτικές εμπειρίες σε κάθε επικοινωνία μαζί σας ανεξαρτήτως του καναλιού επικοινωνίας σε όλη τη διάρκεια της εξυπηρέτησης τους.
ΙΔΑΝΙΚΟ ΓΙΑ…
Μοναδική Εμπειρία Εταιρικών Πελατών
Πολυκαναλική Επικοινωνία
Επιχειρήσεις Contact Center
ΒΑΣΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
Άριστη εξυπηρέτηση πελατών όποια και αν είναι η μέθοδος επικοινωνίας
Παρέχετε συνεπή, υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση πελατών σε όλες τις μεθόδους επικοινωνίας που επιλέγουν να χρησιμοποιούν οι πελάτες (τηλέφωνο, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, κείμενο SMS, διαδικτυακή συνομιλία και μέσα κοινωνικής δικτύωσης).
Ευέλικτες επιλογές Υλοποίησης
Απολαύστε την ευελιξία της υλοποίησης του συστήματος MiContact Center στις εγκαταστάσεις σας, σε virtualized περιβάλλον στο data center σας, σε υβριδική παραμετροποίηση ή σε περιβάλλον private cloud.
Βελτιώστε την ανάλυση της πρώτης επαφής
Οι agents συνεργάζονται ακαριαία με εξειδικευμένους συναδέλφους τους για να επιλύσουν τα αιτήματα των πελατών στην πρώτη επαφή με αποτέλεσμα λιγότερες διαβιβάσεις αλληλεπίδρασης και επιστροφές κλήσεων πελατών.
Μετακινούμενοι εργαζόμενοι
Οι agents παραμένουν συνδεδεμένοι και εργάζονται από οπουδήποτε χρησιμοποιώντας ένα smartphone. Οι supervisors μπορούν να βλέπουν ταμπλό με στατιστικά πραγματικού χρόνου και να πραγματοποιούν αλλαγές παραμέτρων για τους εκπροσώπους, τις ουρές και τις προτεραιότητες δρομολόγησης στα tablet τους
Ανοιχτή αρχιτεκτονική
Επίτευξη πραγματικής αποδοτικότητας της επιχειρηματικής διαδικασίας με τη χρήση των ανοικτών API και των σετ εργαλείων μας. Ενσωματώστε εφαρμογές τρίτων όπως WFM, CRM, IVR, ERP με ευκολία. Το API ανοικτού μέσου παρέχει προτεραιότητα στη δρομολόγηση, την ουρά και την παραγωγή αναφορών οποιουδήποτε τύπου μέσων τρίτων μερών.
Παροχή αυτοεξυπηρέτησης χαμηλού κόστους
Υποστηρίξτε τους πελάτες σας μέσω τηλεφώνου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ιστού με μια εικονική διεπαφή στυλ βοηθού που παρέχει απαντήσεις στις πιο καίριες ερωτήσεις τους.
Δυνατότητα Κλιμάκωσης και Ανθεκτικότητα
Υλοποιήσεις πολλαπλών συστημάτων σε ένα συγκεντρωτικό και ανθεκτικό περιβάλλον υλοποιώντας μοντέλο κέντρου λειτουργίας δικτύου (NOC) για μεγάλης κλίμακας, διασκορπισμένες υλοποιήσεις έως και 30.000 ταυτόχρονων agents.
MiContact Center Enterprise – Κύρια Χαρακτηριστικά
- Δρομολόγηση κλήσεων βάση δεξιοτήτων
Voice, Chat, SMS, Email, FAX, Social Media, and 3rd party Media - Αυτόματη εξυπηρέτηση μέσω δια δραστικής φωνητικής απάντησης (IVR)
- Αναγνώριση ομιλίας και Μετατροπή κειμένου σε ήχο
- Προσαρμοσμένα μηνύματα στην αναμονή με ανακοίνωση θέσης στην ουρά και εκτιμώμενο χρόνο αναμονής
- Εργαλείο σχεδιασμού ροών εργασίας
- Παραμετροποιήσιμοι πίνακες με στατιστικά πραγματικού χρόνου
- Εργαλείο παραγωγής προτύπων ή/και προσαρμοσμένων αναφορών
- Καμπάνιες εξερχομένων κλήσεων (Preview, Power και Progressive)
- Web and in-queue callbacks
- Επικοινωνία Γραπτών Μηνυμάτων μεταξύ Εκπρόσωπου/Επόπτη
- Απομακρυσμένη σύνδεση Εκπρόσωπου (μέσω smartphone) και Επόπτη (μέσω tablet)
- Αθόρυβη εποπτεία κλήσεων από τον Επόπτη
- Ενσωματωμένο σύστημα καταγραφής φωνής
- Ενοποιημένο σύστημα παρακολούθησης ποιότητας
- Ενοποιημένο εργαλείο διαχείρισης προσωπικού
- Διασύνδεση με πρότυπα CRM είτε από διαχειρήσιμα APIs/toolkits
- Διασύνδεση με τα Συστήματα MiVoice MX-ONE, MiCollab & UC