IEN headphones on MAC keyboard

ΙΔΑΝΙΚΟ ΓΙΑ…

ΒΑΣΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Οι ερωτήσεις των πελατών μπορεί να προέλθουν από οπουδήποτε. Μια πραγματικά αποτελεσματική εμπειρία πελάτη είναι αυτή που επιτρέπει στους πελάτες.
– Να συνδεθούν όπως αυτοί θέλουν, όταν το θέλουν, από όπου θέλουν.
– Να ταυτοποιούνται ή να δημιουργείται το προφίλ τους αν επικοινωνούν για πρώτη φορά
Τα δεδομένα των πελατών σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας θα πρέπει να διατηρούνται σε ολόκληρη τη διάρκεια της σχέσης με τον πελάτη ώστε να διατηρείται η προσωποποιημένη εμπειρία πελάτη.

ΣΥΝΤΟΜΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΠΟΚΡΙΣΗΣ

Για την αποτελεσματική εμπειρία του πελάτη δεν υπάρχει χώρος για καθυστερήσεις. Η ταχύτητα, η ακρίβεια, καθώς και η έγκαιρη πραγματοποίηση της αρχικής επικοινωνίας είναι ύψιστης σημασίας, όλα τα μέσα λοιπόν πρέπει να παρέχουν και τις κατάλληλες δυνατότητες αυτοεξυπηρέτησης.

ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ

Υλοποιήστε εργαλεία τελευταίας τεχνολογίας τα οποία επιτρέπουν στους εργαζομένους να δουλεύουν ευέλικτα και αποδοτικά:
– Επιλέξτε την κατάλληλη λύση τηλεφωνίας που θα μπορεί να ενσωματωθεί απρόσκοπτα με απομακρυσμένους εκπροσώπους, συστήματα CRM, εργαλεία συνομιλίας/παρουσίας, καθώς και άλλες επιχειρηματικές διαδικασίες.
– Υλοποιήστε κινητές λύσεις που επιτρέπουν στους εκπροσώπους και τους επιβλέποντες να εργάζονται οπουδήποτε, οποτεδήποτε.
– Χρησιμοποιήστε αναλυτικές μετρήσεις και αναφορές ώστε να μπορεί να γίνει ανάλυση των γενεσιουργών αιτίων και να βελτιωθούν οι διαδικασίες στο μέλλον.

MITEL’S SUCCESS STORIES